• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

ЯК УЧНІ МУСЯТЬ ОДЯГАТИСЯ В ШКОЛУ - ЗАБОРОНИ І ВИМОГИ

21:47 19 сер 2021.

Одяг для школи є вільним вибором дитини і її батьків.

У 2019 році президент України Володимир Зеленський скасував Закон «Про шкільну форму для учнів середніх навчальних закладів». З тих пір адміністрації середніх шкіл не мають права нав'язувати учням і їхнім батькам в обов'язковому порядку відвідувати заняття в шкільній формі і вчителі не можуть не допустити дитину до навчання через відсутність форми.

Тепер школярі можуть одягатися так, як їм зручно. Тим часом залишаються норми етикету, шкільні правила і рекомендаційний характер для зовнішнього вигляду.

Що ж все ж таки не можна надягати в школу:

- спортивний одяг, крім як на урок фізкультури;

- пляжний одяг (шорти, майки, купальники, капелюхи, хустки);

- відверті предмети одягу (короткі спідниці та шорти, речі з оголеним животом, сідницями, спиною або грудьми. Також не можна щоб з-під одягу стирчала білизна);

- одяг з расистськими і дискримінаційними написами;

- головні убори, виняток - хіджаб.

У всьому іншому - одяг для школи є вільним вибором дитини і її батьків. Єдиними вимогами є охайність і зручність.

Також слід зазначити, що ніхто не може вимагати від дитини одягатися в певному стилі чи кольорі, оскільки це незаконно і вважається приниженням гідності.

Роз'яснення для батьків щодо дистанційного навчання:

Дистанційне навчання буде здійснюватись через платформу Діскорд. Тут будуть транслюватися учителями відеоуроки та викладатимуться інструкції, гіперпосилання, та інші небхідні речі. Через Діскорд, за необхідності, можна спілкуватись із медичною сестрою, соціальним педагогом, бібліотекарем, класними керівниками.

Всі учні школи під’єднані до цієї платформи, у них є всі дані для того, щоб під’єнатись і повноцінно працювати (за умови наявності технічного обладнання).

Відеозв’язок буде здійснюватись через Coogle Meet. Для цього діти отримуватимуть гіперпосилання для переходу на відеоконтакт від учителя. Для повноцінного дистанційного навчання дітям потрібно: інтернет і телефон або інтернет і комп’ютер. У багатьох ноутбуках є вбудована веб-камера і мікрофон. Вам, шановні батьки, потрібно перевірити чи вони функціонують.

Потрібно бути готовими, що ваш ноутбук буде перегріватись, тому необхідно тримати його під час уроку на деякому підвищенні над столом (наприклад, підкласти під лівий і правий край дві однакові за товщиною книжки (не менше 3 см), щоб між дном ноутбука і поверхнею стола вільно циркулювало повітря.

Опитування буде проводитись через онлайн-форми та інші електронні засоби. Кожен вчитель буде вибирати засоби відповідно до свого предмету та своїх технічних можливостей.

Ті учні, які не мають можливості так працювати (нема доступу до інтернету) будуть вирішувати свої питання в індивідуальному порядку з вчителями-предметниками. Наприклад, можна отримати завдання наперед (на тиждень чи два тижні), і в своєму режимі працювати самостійно, а потім обов’язково окремо здавати тести і контрольні роботи.

Поради батькам п'ятикласників

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.

2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.

7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам'ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу. Не пов'язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

9. Ваша дитина має оцінювати свою гарну успішність як нагороду, а неуспішність - як покарання. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре в школі. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень вони можуть привести до емоційних проблем.

10. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов'язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

11. З'ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв'язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

12. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі.

БАТЬКІВСЬКИЙ ВСЕОБУЧ НА 2018-19 Н. Р.

Тематика занять

5 клас

Заняття 1

Клас – не тільки учні, клас також батьки

Заняття 2

Адаптація дитини до навчання у 5 класі

Заняття 3

Мистецтво порозуміння. Мова рухів

Заняття 4

Життєві цінності. Виховання
власним прикладом.

6 клас

Заняття 1

Основні типи сімейних стосунків. Модель сім’ї

Заняття 2

Функціональне та дисфункціональне виховання сім’ї

Заняття 3

Ролі батьків. Як ми розуміємо і виконуємо їх

Заняття 4

Обдарована дитина у школі і вдома

7 клас

Заняття 1

«Слухняні» і «неслухняні» діти»

Заняття 2

Розуміємо один одного. Заняття з елементами тренінгу

Заняття 3

Тривожні сигналиюСаморегуляція. Заняття з елементами тренінгу

Заняття 4

Психологічна травма.

8 клас

Заняття 1

Підлітковий вік.

Заняття 2

Конфлікт і спілкування

Заняття 3

Права дитини. Жорстоке поводження. Насильство у родині

Заняття 4

Дитяча агресія. Прояви та подолання

9 клас

Заняття 1

Здорова родина-здорова країна

Заняття 2

Превентивне виховання в сім’ї

Заняття 3

Виховання гендерної рівності в сім’ї

Заняття 4

Шкідливі звички. СНІД

Кiлькiсть переглядiв: 778

Коментарi