• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Звіт директора школи перед громадськістю

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувався Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.
У 2016 - 2017 навчальному році робота школи була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти, Указів Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», реалізацію державних, регіональних програм у галузі освіти, інших чинних законодавчих та нормативних документів.

У школі навчалося 144 учні, що складало 10 класів

Школа І ступеня – 4 класів : 67 учнів

Школа ІІ ступеня – 5 класів : 71 учнів

Школа ІІІ ступеня – 2 класи : 5 учнів

11 клас - внутрішня профілізація:

· українська філологія

Працювала 1 група продовженого дня для учнів 1-4 класів

Педагогічний колектив школи працював над науково-методичною проблемою «Впровадження особистісно орієнтованого підходу в процесі формування мотивації навчальної діяльності учнів та виховання в них загальнолюдських якостей»

Мета якої - створення умов для гармонійного розвитку і творчої самореалізації життєво компетентної, цілеспрямованої, національно свідомої, успішної особистості.

Дана проблема забезпечує відповідальне ставлення учня до свого життя, розкриває творчий потенціал дитини, формує усебічно розвиненого громадянина, патріота, творця.

І. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ШКОЛУ

Маслівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є комунальною власністю Маслівської сільської ради. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Миронівської РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію у 1970 році. Земельна ділянка, яка належить школі, має площу 0,022 га.

У 2016-2017 навчальному році нараховується 19 педагогічних працівників.

До 30 років включно-3

31-40 років-5

41-50 років-5

51-55 років-1

Понад 55 років-4

ІІ. РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ

У 2016 - 2017 навчальному році в школі працювало 19 учителів, (1- в декретній відпустці) у тому числі; директор, 1 заступник директора з НВР, 1 заступник директора з ВР, 89 % від загальної кількості педагогічних працівників мають вищу освіту. Один вчитель має незакінчену вищу освіту (Горбач Р.В.). Протягом року навчальний заклад був забезпечений кадрами. Протягом 2016/2017 н.р звільнився 1 педагогічний працівник (Сиволап Л.С..- вихід на пенсію). Прийшов 1 новий педагог-Липка В.Г. ––вчитель початкових класів.

Укомплектованість закладу педагогічними кадрами -95%

Педагогічні працівники мають:
а) кваліфікаційні категорії:
спеціаліст вищої категорії – 8 вчителів, що складає 42 %;

І категорії – 4, що складає 21 %;

ІІ категорії – 1 вчителів, що складає 5 %;

спеціаліст – 4 вчителі, що складає 21 %;

б) педагогічні звання:
«Старший вчитель»
- 1 особа: Синяк Г.І.-вчитель біології та хімії.

Активізації творчої діяльності вчителів, залучення їх до науково-дослідницької роботи, стимулювання неперервної фахової освіти, підвищення відповідальності за результати навчання і виховання сприяла атестація педагогів в 2016/2017 н.р. такі вчителі- Сукайло С.І- вчитель початкових класів, яка підтвердила вищу категорію, Чалчинська Н.О.- заступник директора з виховної роботи, вчитель мистецьких дисциплін та інформатики- встановлено вищу категорію, Красуляк С.М.-вчитель фізики та математики- встановлено ІІ категорію, Бондаренко Л.І.-бібліотекар -встановлено І категорію, (Переможець обласного конкурсу «Бібліотекар року»), Ігнатенко О.П.- вчитель трудового навчання та основ здоров’я.

Проходження педпрацівниками курсової перепідготовки та атестації -пройшли курсову перепідготовку 6 учителів (30%), проатестовано - 5 (28%), 1 учитель атестується в наступному 2018 році.

Протягом атестаційного періоду здійснювалась комплексна оцінка рівня кваліфікації і професійної майстерності педагогічних працівників та результатів їхньої діяльності.

ІІІ. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБОВ`ЯЗКОВОЮ ОСВІТОЮ

В основу діяльності педагогічного колективу Маслівської ЗОШ І-ІІІ ступенів в 2016-2017 навчальному році були покладені Конституція України, Закон України “Про освіту”, Закону України “Про загальну середню освіту”. Педагогічний колектив керувався Указами Президента України “Про національну доктрину розвитку освіти” № 347/2002 року, “Про заходи щодо поліпшення функціонування та розвитку загальної середньої освіти” № 580/1998 року, “Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти” № 417/1996 року, а також статтею 19 Закону України «Про охорону дитинства», постанови Кабінету міністрів України від 12.04.2000 № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», наказу Держкомстату України від 06.11.2007 № 406 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 77 - РВК «Звіт про кількість дітей шкільного віку».

Згідно нормативних документів було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей та підлітків шкільного віку, дошкільного віку (5 років), які проживають у мікрорайоні школи. Усього таких дітей 196 , з них шкільного віку - 144, дошкільного віку - 17. Усі діти охоплені навчанням.

Структура загальноосвітньої школи відповідає вимогам чинного законодавства. Діяльність навчального закладу регламентується Статутом, затвердженим Миронівською районноюрадою, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, двосторонньою колективною угодою між адміністрацією та профспілковим комітетом закладу, укладеною в 2016 році.

Відповідно до вищеназваних законодавчо-нормативних актів в Україні кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов’язковою.

Протягом року простежувався і певний рух учнів. Так за 2016–2017 навчальний рік прибуло 9, вибуло 3 учні. В школі навчалося на початку року 137 дітей, в кінці року - 144 дітей. Причини вибуття - переїзд батьків на інше місце проживання.

В результаті співпраці з дитячим садком «Ведмежатко» та батьками, міграцією населення цього року до 1 класу прийшли 21 дитина.

У 2017 році 9 клас школи закінчили 12 учнів, 11 клас закінчили 5 учнів

Перед педагогічним колективом стоять наступні завдання щодо підготовки учнів до ЗНО:

• розширення системи підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання через додаткові, індивідуально-групові форми роботи;

• активне впровадження тестування на уроках;

• використання можливостей варіативної складової навчального плану для підготовки учнів до ЗНО.

Рівні навчальних досягнень учнів 2-11 класів для ЗОШ І-ІІІ ст. за рік найвищі досягнення мають: 1-4 класи – 4 клас (75% високого та достатнього рівня); 5-9 класи – 8 клас (69% високого та достатнього рівня); найнижчі – 7 клас (40%); 11 клас – 40 %.

За результатами державної підсумкової атестації учні 4,9 класів підтвердили свої знання з таких предметів як : 4 клас – українська мова, математика та літературне читання;

9 клас- українська мова, математика, біологія.

11 клас -за результатами ЗНО з предметів вибраних учнями (5 учнів)- знизили рівень знань з української мови та літератури (початковий рівень-1 учень), математики (початковий рівень знань у 2 учнів), поліпшили рівень знань з історії України (без початкового рівня), підтвердили свої знання з географії та біології.

За результатами проведених контрольних робіт за текстами відділу освіти з української мови у 8 класі якісний процент успішності становить 92 %, хімія у 9 класі – 30%, інформатики у 11 класі – 60 % .

2.Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.

Враховуючи потреби учнів, кадрові можливості, матеріальну базу школи, перспективу здобуття подальшої освіти випускниками школи, в закладі створені умови для вивчення іноземних мов (англійської мови) з 1 по 11 класи. Учні 2-11-го класів вивчають інформатику. Виділено додаткові години з 6 по11 клас на природничі та гуманітарні предмети. У школі є умови для використання у навчально-виховному процесі ІКТ (комп’ютери, телевізори).

Допрофільним навчанням охоплено всього 25 учнів 8-9 класів; ( 8 клас – суспільно-гуманітарного профілю, історичного напряму , високий та добрий рівень знань становить 85% - 9 клас –природничо-математичного профілю, географічного напряму- високий та достатній рівень знань становить- 75 %);

Профільні класи:

11 клас – українського філологічного напрямку, профіль української філології; високий та достатній рівень знань становить- 54 %

Постійно удосконалюється забезпечення Інтернетом. Як і в кожному навчальному закладі, в школі є доступ до Інтернету. Продуктивно використовується матеріали Інтернету у бібліотеці, учительській, кабінеті біології, музичного мистецтва.

Постійно оновлюється сайт школи, який оформляє, удосконалює і продовжує це робити Чалчинська Н.О., вчитель інформатики, заступник директора з ВР.

Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя цього принципу сприяє спільна діяльність педагогів. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань, а саме: виявлення обдарованості дітей та максимальне сприяння їхньому розвитку. З цією метою щорічно поповнюється банк «Обдарована молодь» та проводиться з ними відповідна робота по розвитку творчих здібностей школярів, створення умов для стимуляції та самореалізації учнів.

На жаль переможцями ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади не стали наші учні.

Всього у 2016/2017 році 50 учасників районних олімпіад.

З них призерами конкурсів стали:– ІІІ місце Невмержицька А. у конкурсі знавців української мови ім. Т.Шевченка.

У шкільному етапі конкурсу-захисту робіт МАН взяли участь 2 учні 9 класу. Робота, що представлена на конкурсі-захисті, виконувалася під керівництвом Горбач Р.В. з секції краєзнавство.

За підсумками роботи, слід відмітити, що на районному етапі конкурсу проходив ще не на достатньому рівні.. Найбільший інтерес за останні три роки юні науковці виявили до досліджень у наукових відділеннях краєзнавство та екології.

Впродовж кількох років учні нашої школи беруть участь в Всеукраїнському конкурсі «Соняшник». 16учнів отримали дипломи та цінні подарунки. Керівник П’ясецька В.І.

Традиційно учні школи беруть участь у Всеукраїнському природничому інтерактивному конкурсі «Геліантус». 6 учнів отримали дипломи І ступеня, 4 – дипломи ІІІ ступеня. Керівник Синяк Г.І.

17 учнів взяли участь у математичному конкурсі «Кенгуру». Переможцями ІІ ступеня стали 13 учнів, 3 учні – ІІІ ступеня. Керівники Красуляк .С.М., та Сукайло С.І.

3.Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи.

Сьогодні навчальний заклад – це передусім простір життя учня, де він здійснює перші кроки життєтворчості, готується до самостійної участі у соціальній діяльності, самоствердження.

Творчий розвиток дитини завжди був і залишається пріоритетним напрямком освітянської діяльності. Педагоги нашої школи постійно працюють над вдосконаленням існуючих та розвитком інноваційних форм виховної роботи з учнівською молоддю. Ці завдання успішно реалізовуються під час позакласної роботи класів, яка об’єднує школярів усіх вікових груп конкурсними програмами та заходами.

Педагоги прагнуть вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації особистості, глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу.

Виховна робота проводилася згідно з планом виховної роботи школи. Силами дитячого самоврядування під керівництвом класних керівників, вчителів, заступника директора з навчально-виховної роботи були організовані і проведені на високому рівні шкільні свята.

Традиційними заходами в школі стали: урочистий початок навчального року святом Першого дзвоника та перший урок «Україна – єдина країна», свято вишиванок , День учнівського самоврядування, новорічна виставка «Замість ялинки - букет», місячник правовиховної роботи, свято 8 Березня, свято писанки з виставкою композицій, відзначення Дня Перемоги,

З метою задоволення потреб і інтересів учнів у 2016-2017 н.р. було організовно роботу гуртків: У школі працюють такі гуртки: хорового співу (керівник Єлізаренко М.М.), «Джура» (керівник Овсюхно П.П.), «танцювальний» (керівник Чекольва С.М.), духових інструментів (керівник Мироненко І.В.), «Юні екологи» (керівник Синяк Г.І.), «Прикрась свій дім» (Чалчинська Н.М.), «літературна студія» (керівник П’ясецька В.І..), секції: волейбольна, футбольна, тенісу (Овсюхно П.П.). та інші .Про всі шкільні новини і досягнення Чалчинська Н.О. розміщувала інформації на сайті школи та в Інтернеті.

З метою розширення дитячого світогляду, учні відвідували музеї міст Києва (5-9 класів), Богуслава (7-11 класи), Канева (1-4 класи), Миронівки (1-4 класи), та Черкас (3-8 класи).

Всі вчителі, які ведуть курси за вибором, гурткові заняття, факультативи мають належну професійну підготовку. В школі проведено: Олімпійський Тиждень, тиждень біології та природознавства, тиждень математики, тиждень енергозбереження та безпечного використання газу, тиждень української мови до Дня української писемності та мови, тиждень до дня пам’яті жертв голодомору та політичних репресій, тиждень біології і екологічного виховання, тиждень мистецтв та інші.

Велика увага приділяється національному та патріотичному вихованню молоді. За цей рік пройшли: Лінійка-мітинг «Ми – діти України – за мир на планеті Земля!» День українського козацтва; День захисника України; Лінійка «Нашу пам’ять обпалює вічний вогонь» до початку війни, трагедію Бабиного Яру; День Пам’яті (до 72-річниці Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників (1944); Акція «Подарунок дітям АТО»; Українські страви; Мітинг – реквієм до Дня Гідності та Свободи, що відзначається на честь початку цього дня двох революцій: Помаранчевої революції (2004 р.) та Революції гідності (2013 р.); День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій «Україна пам’ятає»; Всеукраїнська акція «Засвіти свічку»; загальношкільна лінійка «З тих днів проходять роки, а пам’ять в серці ще жива» до дня визволення села; акція «В допомогу жителям Авдіївки»; проект на тему «Чорнобиль- горе України, її незагоїна рана»; святкова хода до Меморіалу односельчанам «День Примирення і День Перемоги над нацизмом у Європі»; екскурсія до райвійськомату та баато інших.

Найактивнішими у проведенні загальношкільних заходів були учні 4-го (Сукайло С.І.,), 6-го (Горбач Р.В.), 7-го (П’ясецька В.І.), 5-го (Красуляк С.М.), 8-го (Теслюк Н.М.) 9-го (Овсюхно П.П.) класів та вчитель біології Синяк Г.І..

Також, станом на 27.05.2017 р. учні школи брали участь у наступних районних конкурсах:

«Перлини Миронівщини»(конкурс читців) (ІІІ місце –Ковтун І., І місце- Пецух Л., ІІ місце- Борисенко І.) та переможець конкурсу «Зерна доброти» (власний вірш ) - Пецух Л..

Спортивні змагання:

- Легкоатлетичні змагання з естафетного бігу- (3-є місце)

- Змагання з міні-футболу (3-є місце)

- Змагання з волейболу (3-є місце)

- Змагання з настільного тенісу (ІІІ місце)

- Змагання з шахів (ІІ місце)

- Змагання з баскетболу (ІІ місце)

- Районна спартакіада допризовної молоді (ІІ місце)

- Участь в олімпіаді з фізичної культури.

-ІІ командне місце в І (районному) етапі гри «Сокіл» (Джура)-2017, участь в ІІ (обласному) етапі.

-Команда «Десант», керівник Овсюхно П.П. здобула ІІ місце у районному етапі команд по Захисту Вітчизни.

З метою якісної організації дозвілля та самоорганізації учнів в закладі продовжено роботу дитячого самоврядування «Краяни», яку очолює Лідер школи учениця 9 класу Борисенко Інна. Вона є учасником районної «Спілки лідерів».

Якщо підвести підсумок усім цим заходам, можна сказати, що всі вони були розраховані на масовість, участь дітей різного віку, залучення до заходів постійних лідерів, активістів, та дітей без спеціальної підготовки і практики.

Виховна робота педагогічного колективу була спрямована на виховання підростаючого покоління, взаєморозуміння і взаємопідтримки дітей, батьків, молоді, місцевих організацій, співпрацю у досягненні поставленої мети та завдань. У своїй діяльності керувалися загальнолюдськими цінностями, глибоким розумінням традицій свого народу, свого села. У зв’язку з цим виховна робота школи була спрямована згідно відповідних напрямів.

Упродовж 2016-2017 н.р. у школі були проведені наступні проекти:

1.Екологічний проект «Чиста вулиця, чисте село, чиста планета»

«Чорнобиль- горе України, її незагоїна рана».

«Бути на землі людиною»

«Дерево мого роду»

«Знай свої права»

«Вишня-символ України»

«Культурний розвиток села»

«Вірші про АТОвців»

«Його подвиг житеме в серцях» та інші

Протягом року учні школи приймали активну участь у різноманітних районних

конкурсах та змаганнях:

Школярі разом із соціальним педагогом Теслюк Н.М. взяли участь у Всеукраїнському проекті «Добро починається з тебе».

Вихованці художнього гуртка протягом року займали призові місця у шкільних творчих дитячих конкурсах. Учні школи прийняли участь у шкільних конкурсах малюнків та виробів під назвою «Світ очима дітей», присвячених різним подіям в країні та в світі.

Згідно з інформацією заступника директора школи з виховної роботи Чалчинської Н.О. з’ясовано, що всі заплановані заходи з виховної роботи на рік виконані в повному обсязі. Уся виховна робота шкільного колективу реалізується через діяльність кожного класу й шкільного самоврядування в цілому.

Так у кожному місяці були тижні або декади присвячені реалізації певного напрямку: у вересні - Тиждень фізкультури та безпеки життєдіяльності, жовтень -«Козацькі забави», «Джура» (травень), грудень – Різдвяно-Новорічних свят, листопад – декада Української писемності, тиждень пам’яті, присвячений жертвам Голодомору, тиждень профілактики Сніду; Шевченківські дні, тиждень сім’ї та матері, тиждень присвячений 70-річниці примирення та Пам’яті, туристичний тиждень та День ЦО та інші.

З метою підтримання порядку в школі та інформування учнів про новини шкільного життя, щопонеділка проводиться загальношкільна лінійка, де підводяться підсумки роботи за тиждень, та оголошується план роботи на наступний тиждень, відповідно плану виховної роботи та календаря пам’ятних дат.

Профорієнтаційна підготовка молоді починається ще у шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота в ЗОШ здійснюється під час навчально-виховного процесу, а саме:

- Екскурсії до вищих навчальних закладів

-розширення знань про професії на уроках, з мережі Інтернет;

- походи на Дні відкритих дверей навчальних закладів;

- зустрічі з викладачами вузів;

- проводилося анкетування з вибору професії;

-відвідування закладів освіти та підприємств та інші

Всі випускники 9 та 11 класів продовжують навчання або працевлаштовані.

4.Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу.

Стан матеріально-технічного забезпечення навчальних кабінетів

В школі є оснащені кабінети хімії та біології, математики, фізики, інформатики, історії, географії, образотворчого мистецтва, музичного мистецтва, української мови та літератури, трудового навчання, 4 класні кімнати початкових класів.

Забезпеченість сучасною комп’ютерною технікою:

В школі 10 комп’ютерів (1 комп’ютер на 15 учнів); 6 – в комп’ютерному класі, 1- в методичному кабінеті, 1- в бібліотеці, 1- в біологічному кабінеті, 1- в музичному кабінеті. Більшість вчителів володіють комп’ютером на рівні користувача, 1 учителі (5% ) на рівні початківця. 18 учителів пройшли курси за програмою Intel

Адміністрація навчального закладу разом з трудовим колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у належному стані.

Школа працює в режимі стабільності, ліміти на використання енергоносіїв не перевищено. Проте, для збереження тепла та підтримання температурного режиму взимку потрібна повна заміна вікон у всіх решти класах.

Адміністрація школи приділяє достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Проводиться робота по облаштуванню коридорів і класних кімнат, в якому беруть участь батьки, школярі та вчителі. Змінюється вигляд коридорів першого та другого поверхів. Шкільне подвір'я доглянуте.

Забезпеченість чинними підручниками і посібниками для виконання навчальних програм з предметів робочого навчального плану:

1-4 класи – 109 %

5-9 класи - 132 %

10-11 класи – 200 %

Всього 1-11 класи - 135 %

5.Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання.

Бюджетне фінасування протягом навчального року: 1732590 грн на життєдіяльність школи

Протягом 2016-2017 н. року до роботи закладу залучено благодійні внески батьків на поточний ремонт, для поліпшення матеріально-технічної бази.

За сприяння районного бюджету, коштів спонсорів та залучення коштів батьківського бюджету заклад поповнився на суму 32 тис. грн. а саме:

1 Замінено вікна в 3 класних кімнатах.

2. Придбана фарба для ремонту школи, миючі засоби

3. Закуплені крани в їдальню та туалети

4. Здійснено ремонт шкільного автобуса

5. Оформлена учительська методичними стендами, меблями

6. Замінені столи в їдальні.

7. Замінені парти в класній кімнаті 1 класу.

8. Придбано 5 комп’ютерів.

6. Заходи щодо забезпечення навчального закладу педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки.

Атестація педагогічних працівників 2016-2017 роках проводилася згідно з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів України та планом заходів з проведення атестації вчителів школи, який передбачає: перевірку строків проходження курсів підвищення кваліфікації педпрацівник-

ків; закріплення вчителів за членами адміністрації школи; виявлення кількості уроків, необхідних для відвідування представниками адміністрації, профкому, членами атестаційної комісії; оформлення передового досвіду вчителів; складання графіку проведення відкритих уроків учителів, які атестуються, а також позакласних заходів; вивчення рівня кваліфікації, професійної діяльності та загальної культури в педколективі та серед учнів.

Ужиті заходи щодо забезпечення навчального закладу педагогічними кадрами з фізики, математики, початкових класів. Розподіл навчального навантаження між учителями проведено відповідно до фаху та кваліфікації за погодженням з профспілковим комітетом школи.

7. Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування учнів та педагогічних працівників.

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі.

В закладі створені сприятливі умови для гарячого харчування учнів 1-11 класів. За кошти бюджету учні 1-4 класів отримують гаряче харчування та учнів старших касів - за кошти батьків. Організація харчування учнів на хорошому рівні.

Організація харчування учнів школи регламентується Законами України ст.5 Закону України «Про охорону дитинства», ст. 22 Закону України „Про загальну середню освіту", ст.ст.29, 30 Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", ст.ст. 1, 2 Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми", постанов Кабінету Міністрів України: постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2002 № 856 "Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах", спільного наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15 серпня 2006 року № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах». У школі користуються безкоштовним харчування учні пільгових категорій: 3 дітей під опікою, та 9 дітей , батьки яких мають статус учасника АТО.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний пункт, де працює медична сестра від дитячої поліклініки за визначеним графіком роботи у школі, яка організовує систематичне та планове медичне обстеження учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань, та огляд учнів медичними працівниками місцевого фельшерського пункту. Щорічно діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно до цих списків видається наказ по школі. Медогляд останній проведено 28.02. 2017 року.

Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у серпні. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних медичних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у школі.

У навчальному закладі проводяться заходи щодо здорового способу життя: шкідливості куріння, алкоголю, наркотиків. Крім уроків основ здоров’я, у планах кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де планується послідовна робота оздоровчого характеру з класом.

Рівень медичного обслуговування учнів та педпрацівників (кількість хворих дітей,%, к-сть груп ЛФК, кількість учнів у ЛФК, спецгрупі, основній групі):

Стан медичного огляду учнів від 2017 року

Медогляд пройшли – 144 учні;

мають захворювання різних систем та органів – 132 учні;

до основної групи відносяться – 18 учні;

до підготовчої групи відносяться – 114 учнів;

до спецгрупи відноситься – 12 учні

Груп ЛФК – 2; в ній охоплено – 40 учнів

Забезпечення організованого підвозу учнів та педагогічних працівників до місця навчання, роботи (кількість, %, вид транспорту, вартість обслуговування шкільного автобуса, вартість проїзду): Підвозиться 25 учнів – 17 %.

Підвіз учнів та вчителів здійснюється шкільним автобусом.

8. Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у примі-

щенні школи розміщено стенд по безпечній поведінці та куточок цивільного захисту.

За навчальний рік під час навчально-виховного процесу не зафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Перед початком навчального року в кабінетах підвищеної небезпеки комісією поновлю-ються акти-дозволи на проведення навчальних занять та акти на спортивні споруди.

Систематично поновлюються дезінфікуючі та миючі засоби.

9. Надання соціальної підтримки та допомоги дітям сиротам, дітям позбавленим батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей.

В цьому навчальному році соціальний паспорт школи має такий вигляд: багатодітних сімей – 17, в них дітей- 41; малозабезпечених сімей – 10, в них дітей – 28; 3 дітей під опікою; 118 дітей, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, 9 дітей , батьки яких мають статус учасника АТО.

Діти даних категорій постійно знаходяться під контролем , в разі необхідності надається соціально-психологічна підтримка, допомога. Ці учні залучаються до участі в різних загальношкільних та позашкільних заходах.

З метою надання соціальної підтримки протягом року всі діти даних категорій були відвідані за місцем проживання. Проводилась виховна, профілактична та корекційна робота. Дані категорії дітей по мірі можливості отримували гуманітарну допомогу, путівки для відпочинкута оздоровлення у таборах.

Робота з дітьми пільгових категорій проводиться успішно внаслідок тісної та злагодженої співпраці класних керівників, соціального педагога, адміністрації школи, учнівського самоврядування та постійного зв’язку з батьками.

Забезпечення взаємодії школи і сім’ї здійснюється через проведення батьківських зборів, анкетування та відвідування сімей. Підтримуються зв’язки з іншими закладами та організаціями через проведення екскурсій до закладів, зустрічі та приймають участь у ярмарках професій, та відкритих дверях. Діти ознайомлені з основними нормативно- правовими документами щодо захисту своїх прав через виховні заходи.

10.Моральне та матеріальне стимулювання учнів і педагогічних працівників, організація їх відпочинку та оздоровлення.

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров'я, шкільної спартакіади, бесіди з лікарями, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи шкільної медсестри на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров'я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

Учителям надаються додаткові дні до відпустки, діти звільняються від практики за хороше навчання, та за участь та перемоги в районних олімпіадах та конкурсах.

Учителі школи за цей рік не оздоровлювались.

В школі 3 дитини під опікою та 10 дітей з малозабезпечених сімей. 4 дітей оздоровлялись, їм надається допомога від районної організації, сільської ради по мірі надходження.

11. Дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень з їх боку.

В школі наказом директора створюється щорічно рада профілактики правопорушень. Вона працює на підставі розробленого Положення . На засідання ради профілактики запрошуються учні, які схильні до правопорушень, порушники дисципліни на уроках та їх батьки.

Адміністрацією школи, радою профілактики правопорушень школи проводяться різноманітні профілактичні заходи з учнями групи ризику та учнями, що потрапили в складні життєві умови. Завдяки постійній профілактичній роботі, співпраці з органами внутрішніх справ на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх немає.

Проводилась зустріч учнів та батьків з працівниками ювінальної поліції.

Соціальний педагог Теслюк Н.М. веде соціальний паспорт школи, тримає на контролі відвідування учнями занять у школі, обстеження санітарно-побутових умов проблемних сімей, відвідування класними керівниками учнів вдома.

12.Стан дитячого травматизму.

Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. На жаль протягом навчального року у закладі зафіксовані 2 травмованих дітей.

В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

13.Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю; співпраця з громадськими організаціями.

Виховання учнів в школі і сім'ї – щоденний нерозривний зв'язок, клопіткий творчий процес. Тому педагогічний колектив працює в тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку дитини. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі є безпосередніми учасниками навчання та виховання підростаючого покоління. Батьки є учасниками позакласних заходів щодо профорієнтації, світу захоплень, родинними святами та святами пов’язаними з народними звичаями і традиціями українського народу.

Класні керівники співпрацюють із сім'ями своїх вихованців: відвідують дітей вдома; спілкуються з родиною; тримають зв'язок через щоденники; проводять батьківські лекторії, батьківські збори, анкетування. Традиційними формами роботи з батьками є індивідуальні бесіди, засідання батьківських комітетів, батьківські збори.

Під час проведення батьківських зборів, вихованці гуртків естетичного напрямку звітують про свою роботу та досягнення.

2016-2017 н.р. широкомасштабно працювали в напрямку «Волонтерство»: проводили зустрічі з бійцями АТО, збирали та відправляли продукти та необхідні речі бійцям та дітям в зону АТО.

14. Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу. Реагування керівника на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою , батьками, представниками інших органів громадського самоврядування.

В закладі є журнал обліку звернень громадян.

Діє сайт школи для висвітлення навчально-виховного процесу та зворотнього зв’язку з громадскістю. На батьківських зборах батьки мають можливість висловити побажання щодо покращення навчально-виховного процессу.

Створена рада закладу, батьківський комітет, які підтримують і розвивають матеріально-технічну базу школи.

Враховуючи зазначене, перед педагогічним колективом залишаються незмінними завдання підвищення якості знань учнів:

• через покращення якості, удосконалення навчально-виховного процесу;

• використання сучасних педагогічних технологій під час проведення уроків, залучення до навчання комп’ютера, мережі Internet;

• підвищення мотивації навчання з боку учнів, батьків;

• підготовка учнів до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні для вступу до ВНЗ всіх рівнів акредитації.

МП Директор закладу освіти Теслюк І.Д.

Кiлькiсть переглядiв: 29

Коментарi